Wednesday 4 June 2014

5 Sebab Kenapa Penapis Air Shaklee Pilihan Bijak

Selain jatuh CINTA pada Set Menyusu, Shaklee saya juga telah jatuh cinta pada Penapis Air Shaklee.
Bentuk yang sangat comel dan ringan sebab utama kenapa saya tertarik kepadanya. Ibarat cinta pandang pertama. Sekali tengok terus jatuh cinta.!! Sekali belek terus sayang ketat-ketat. opsss..



5 Sebab Kenapa Anda Harus Bertukar Kepada Penapis Air Shaklee!!

1) SELAMAT:  
Penapis air ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.


 2) JIMAT
Menjimatkan kos rakyat Malaysia yang banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, anda akan mendapat air yang bersih dan rasanya yang enak. Penapis ini juga dilengkapi dengan meter  yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.

Harga dijamin mampu milik. BAWAH RM 500!!


 meter yang akan memberitahu anda bila filter perlu ditukar

3) HANDAL: 
Lebih banyak air bersih pada setiap masa. Penapis ini brupaya menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.



4) MESRA ALAM: 
Memelihara alam sekitar. Penapis ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.



Ramai para pengguna Islam tidak menyedari tentang fakta bahan Seramik yang banyak digunakan di dalam kebanyakan alat sistem penapis air yang terdapat di pasaran. Bahan Seramik ini biasanya terdapat pada bahagian pertama mana-mana sistem penapis air. Ia berfungsi untuk menyaring bahan lumpur, lumut, mikro-organisma dan bahan-bahan cemar yang besar sebelum melalui proses penyaringan berikutnya.

Akan tetapi satu hakikat yang perlu disedari oleh kesemua pengguna Islam ialah banyak bahan Seramik yang ada di pasaran diperbuat dari bahan ‘Tulang Haiwan’ yang dihancurkan, diproses secara mampatan serta dibentuk seperti tiub untuk dipasang pada katrij sistem penapis air. Fakta kedua yang lebih menakutkan ialah ada juga bahan ini diperbuat dari tulang babi. Ramai jurujual sistem-sistem penapis air pun tak tahu tentang fakta ini. 
Bagaimana untuk membezakannya??  BACA LANJUT

5. MUDAH DIBAWA
Penapis ini  merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Ianya sangat ringan mudah dibawa kemana sahaja. Bentuknya yang kecil memudahkan anda untuk menyimpannaya.

=========================================================================



INGIN MENDAPATKAN PRODUK  INI DENGAN HARGA HEBAT??

Hubungi Saya :011 39757985 (whatsapp) 017 6148401 (sms/call)
| hafiza.hassan. - facebook 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Post a Comment