Wednesday 28 May 2014

Set Menyusu Shaklee - Cinta Pertama saya pada Shaklee!!


Ini adalah set yang membuat saya berkenalan dengan Shaklee. Bagi saya ini adalah set paling asas A.K.A palinggg BAJET.

KENAPA saya memilih set ini? Sebab saya baru nak 'berkenalan'. Sama sperti orang lain, soalan pertama yang saya fikirkan, takot beli mahal-mahal, banyak-banyak tapi hasil sama je.. Lagi satu takot tak termakan kalau banyak-banyak > takut tekak tak boleh terima..

SELEPAS TIGA HARI saya mengambil set ini secara KONSISTEN berserta seisi PUMPING yang lebih teratur, ALHAMDULLAH 'rezeki' anak saya ada peningkatan..

Yang paling best, saya rasakan saya kurang penat. Kalau sebelum mengambil set ini, balik dari kerja saya mesti nak tidur. Letih sangat. Tapi selepas mengambil set ini saya rasa lebih BERTENAGA, balik kerja boleh terus terjah dapur masak untuk dinner..Kulit pun rasa anjal, tiong-tiong macam tu. Hahaha... Jerawat kat belakang badan pun berkurangan.

Set Menyusu Bajet ini terdiri daripada Energy Soy Protein (ESP) dan juga Alfafa

ESP membekal sumber proten yang baik utk tubuh kita dan boleh membantu ibu rasa bertenaga
BONUS kulit ibu makin cantik dan kulit baby juga.




 ALFAFA ibarat jamu. Dari dulu lagi kita digalakakn mengambil jamu selepas bersalin. ibarat kacip fatimah. 
BONUS alfalfa juga mengandungi galactogogue, sejenis herba penggalak susu. 

 Tidak memudaratkan bayi yang menyusu seperti panas dan cirit birit


================================================================================
Supplemen dalam Penyusuan Susu Ibu

Jika anda mengambil supplemen untuk tujuan penyusuan, perlulah difahami bahawa vitamin bukanlah cara untuk membanyakkan susu ibu. Vitamin berfungsi untuk memastikan tubuh ibu sentiasa sihat, bertenaga, ceria dan terus bersemangat. Secara tidak langsung mampu membekalkan susu kepada bayi anda. 
Lebih kerap bayi disusukan atau kerap sesi perahan maka lebih banyak susu ibu dihasilkan.
========================================================================


INGIN MENDAPATKAN SET  INI DENGAN HARGA HEBAT??

Hubungi Saya :011 39757985 (whatsapp) 017 6148401 (sms/call)

| hafiza.hassan. - facebook 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Post a Comment