Monday 15 September 2014

Ubat Kurus Bagi Ibu Menyusu

Assalamualaikum semua dan salam bersiaran. Entry kali ini saya ingin berkongsi mengenai 'ubat kurus' khas untuk ibu menyusu.

Betul ke orang cakap ibu menyusu tak boleh kurus?? 

Dulu saya pernah alami masalah ini.. Biasalakan, bila dah menyusu tu semendangnyer lapar.. Rasa macam baru je makan, tapi laparnya macam tak makan 5 jam..~ngee~
Pastu mulakan makan doule. Segalanya ganda dua. Alasannya aku kan menyusu, kena mknla banyak barula susu banyak. kehkeh..

TAPI!!! Bial baju zaman anak dara habis tertetas baru gelabah kucing. ALAMAKKK berat dh naikkk!! 
DUSSSS!!!
Cari ubat kurus, takutla pulak.. Banyak dengar ubat ni mujarab, ubat tu gerenti turun tup-tup dua tiga bulan pastu KKM keluarkan kenyataan ada racun.
 

Survey cara diet, banyyk yang tak sesuai bagi ibu menyusu. Yela, tu tak boleh makan, yang ni kurangkan makan, macam mane nak badan produce susu? Nutrien tak cukup..

Ibarat mimpi di tengahari (cewah) google punye google, saya jumpe set hebat  ni. Terus cuba. Dah cuba terus bercinta dan nikah. kahkahkah. Walaupun kilo tak banyak kurang (yela nafsu mkn tu still mencanak) taip at least jarum timbang tak sampai padd tahap bahaya dan berat maintan..
 

TAPI.... Sekarang saya terpaksa  'bercerai' deng n set ni, sebab ada penghuni dalam perut nih.. haha.. Tak pe, lepas ni pasti rujuk kembali..
Tapi ESP stiil boleh ambil macam biasa. Tak de bahaya pun pada bayi dan ibu. Lagi bagus adala..

**untuk info lanjut mengenai set ini BACA SINI 
**untuk set menyusu lain BACA SINI

INGIN MENDAPATKAN PRODUK INI DENGAN HARGA HEBAT??
Hubungi Saya :
011
39757985 (sms/whatsapp) | hafiza.hassan. - facebook
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Post a Comment