Sunday 1 June 2014

Vivix Suplement Bagi Meraka Yang Takut Pil @ Tablet

'NAK SIHAT TAPI TAK BOLEH MAKAN YANG BIJI-BIJI TU"

Mendengar kata-kata seorang teman saya mengenai pentingnya menjaga pemakan kerana umur yang sedang meningkat, lalu saya mencadangkan kepada untuk mengambil supplement bagi kesihatan yang optimum
.

''memangla bagus amik supplement, tapi tak bolehla makan yang biji-biji tu. Sebab tu tak penah amik supplement.''

Pandangan saya, kesedaran tentang pentingnya supplement memang meningkat dalam masyarakat kita, tetapi kita masih kurang maklumat tentang supplement yang sesuai untuk diri kita.

APA ITU SUPPLEMENT??
Satu tambahan pemakanan, juga dikenali sebagai makanan tambahan bertujuan untuk menambah diet dan menyediakan nutrien seperti vitamin, mineral, serat, asid lemak, atau asid amino, yang boleh hilang atau tidak boleh digunakan pada kuantiti yang mencukupi dalam diet seseorang.

Supplement boleh didapati dalam bentuk tablet, pil, cecair atau serbuk. BUKAN BIJI-BIJI SAHAJA.

VIVIX ADALAH YANG PALING SESUAI
Bagi mereka yang mempunyai masalah untuk menelan pil-pil, saya mencadangkan untuk mengambil VIVIX sebagai supplement anda.





APA ITU VIVIX?
Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Vivix adalah sebahagian daripada set diabetis. sendi, kecantikan, jantung Shaklee.
Umpama gabungan banyak produk dalam satu.


BACA LANJUT   VIVIX Shaklee





FUNGSI VIVIX
1.Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal

2. Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


RASA seperti ribena pekat.. sedapp

SESUDU teh / kecil sehari sudah memadai.


 ========================================================================


INGIN MENDAPATKAN PRODUK  INI DENGAN HARGA HEBAT??


Hubungi Saya :011 39757985 (whatsapp) 017 6148401 (sms/call)

| hafiza.hassan. - facebook 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


0 comments:

Post a Comment