Wednesday 10 September 2014

Pencuci Muka Nutriwhite Yang Jimat dan Selamat!!

Assalamualaikum dan salam bersiaran. Harini saya ingin berkongsi mengenai salah satu produk Shaklee yang menjadi  kesukaan saya sepanjang masa. Hehehe..


Produk yang saya maksudkan adala pencuci muka. Ye pencuci muka.. Mungkin ramai yang tidak tahu Shaklee juga mempunyai rangkaian set penjagaan wajah.. Jangan ingat Vitamin je tau. Dari penjagaan rumah, contoh Basic H, penjagaan wajah, supplement kesihatan semua ada tau. Jangan tak tau penapis air, pun tau. Macam-macam ada..

Berbalik kepada pencuci muka tadi.. Saya telah menggunakan produk ini lebih dari 6 bulan, dan saya rasa amat berpuas hati dengan peformancenya. KIHKIH.. (ayat tak boleh blah).
Perkara UTAMA yang saya sangat berpuas hati ialah, kulit saya bebas dari sebarang minyak, terutamanaya di bahagian T-ZONE dan juga ketika bangun tisur pada awal pagi.
Perkara PERTAMA yang suka, ianya SANGAT JIMAT. Sudah lebih 6 bulan saya menggunakannya tetapi tak habis lagi (penggunaan dua kali sehari). Magic bukan?? Saya suka saya suka!!


Rasa segar dan nyaman sebaik sahaja wajah ni dicuci dgn Nutriwhite Shaklee. Kulit pun rasa lembut dan licin. Bka kapas gitu.. Cuma satu saja yang tak best sebab tiada haruman wangian. Saya rela abaikan haruman wangian ini kerana pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya. Memang selamat untuk kulit muka kita.

Kepada anda yang memang memilih sesuatu produk kerana jenama janganlah risau. Produk Nutriwhite Shaklee ini memang setanding dengan Estee Lauder dan SKII. Ia dihasilkan dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan.

KELEBIHAN PENCUCI MUKA NUTRIWHITE
  • Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih
  • Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
  • Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen
  •  Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas
Pencuci muka ini disyorkan bagi mereka yang mempeunyai kulit tidak sensitif. (kulit normal). Tak cuba tak tahu. Dah cuba terus jatuh cinta.. 


INGIN MENDAPATKAN PRODUK INI DENGAN HARGA HEBAT??
Hubungi Saya :
011
39757985 (sms/whatsapp) | hafiza.hassan. - facebook
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Post a Comment