Wednesday 2 July 2014

Testimoni Vivix: Katarak Pulih Tanpa Pembedahan!!

Assalamualaikum dan salam bersiaran. Harini saya nak berkongsi mengenai testimoni HEBAT Vivix bagi pesakit yang mengakami masalah katarak.

Katarak adalah sejenis kerosakan mata yang menyebabkan kanta mata berselaput dan rabun. Kanta mata menjadi keruh dan cahaya tidak dapat menembusinya. Keadaan ini menjejaskan penglihatan seseorang dan akan menjadi buta sekiranya lewat, atau tidak dirawat. Masalah katarak berbeza dengan masalah mata Glaukoma.

Glaukoma merupakan sejenis kerosakan mata yang disebabkan oleh tekanan cecair yang terlalu tinggi di dalam bebola mata. Tekanan yang tinggi ini akan merosakkan sel retina dan serabut saraf sehingga ruang penglihatan sekitar seseorang itu menjadi semakin sempit dan akhirnya akan terus menjadi buta.


Katarak tidak hanya dialami oleh orang dewasa, malahan bayi juga ada dilahirkan dengan katarak. Memetik sumber mStar Online "Menterinya Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata kos pembedahan membuang katarak di hospital kerajaan ialah RM103, bagaimanapun harga kanta intraocular yang perlu digunakan pesakit selepas pembedahan ialah RM700, menyebabkan ada yang membuat keputusan untuk tidak menjalani rawatan" Beliau berkata dianggarkan 300,000 individu menghidap katarak di negara ini dan jika tidak dirawat segera boleh menyebabkan berlaku masalah penglihatan atau dalam keadaan terburuk menyebabkan buta". 
Maka suka saya ingin berkongsikan satu testimoni pengguna Vivix yang berjaya memperbaiki masalah mata beliau tanpa pembedahan. Vivix lebih murah dari pembedahan dan kanta intraocular tau :-)


CATARACTS & EYESIGHT:
This is PJ Myers, and for the past 4 years I have had the start of cataracts. The center of my lens on both eyes has been white. The optometrist has been keeping an eye on them. Two years ago I got back into Shaklee. The cataracts didn't get any worse, but they didn't get any better. However, in mid August 2008 I began taking Vivix regularly and just got back from the eye doctor November 7, 2008. He was shocked to see that my cataracts are GONE!! Also, my vision could only be corrected to 20-40 in 2005, 2006.

After joining Shaklee, it was correctible to 20-30. Since Vivix it is now correctible to 20-25. And for the first time in 40 years, I did not need new glasses. My night vision is improving as well. I feel as if my eyes are getting "younger"!!
PJ Myers

TERJEMAHAN

KATARAK & PENGLIHATAN

Saya adalah PJ Myers, dan sejak 4 tahun yang lalu saya mempunyai katarak. Kedua-dua kanta mata saya telah menjadi putih. Optometris saya memantau katarak saya. Dua tahun lalu, saya kembali menggunakan Shaklee. Katarak saya tidak bertambah teruk, namun juga tidak bertambah baik. Walaubagaimanapun, pada pertengahan Ogos 2008 saya mula mengambil Vivix setiap hari dan berjumpa doktor mata November 7, 2008. Beliau terkejut  melihat katarak saya HILANG!! Selain itu, bacaan penglihatan saya hanya 20-40 pada 2005, 2006.

Selepas menggunakan Shaklee, bacaan penglihatan saya turun kepada 20-30. Sejak mengambil Vivix ia menjadi 20-25. Dan buat kali pertama dalam tempoh 40 tahun, saya tidak memerlukan cermin mata baru!. Penglihatan pada waktu malam saya juga bertambah baik. Saya rasa seolah-olah mata saya semakin "muda"!
PJ Myers

 

Kebanyakan kita sanggup keluar beratus-ratus untuk beli cermin mata yang cantik-cantik. tapi fikir semula, bukankah mengembalikan penglihatan kepada yang asal itu lebih baik? Berita baiknya Vivix bukan sahaja memberi manfaat untuk mata tau, malahan keseluruhan badan. Terbaik! Jom dapatkan Vivix pada harga istimewa dengan saya.
 Apa Itu Vivix? BACA SINI

PEMBELIAN TERUS

INGIN MENDAPATKAN PRODUK INI DENGAN HARGA HEBAT??

Hubungi Saya :
011
39757985 (sms/whatsapp) | hafiza.hassan. - facebook
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Post a Comment