Saturday 24 May 2014

Apa Itu Kollegen Shaklee (Shaklee Collegen Powder)

SHAKLEE COLLEGEN POWDER (SCP)


 

Collagen Shaklee adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah), sangat rendah dalam berat molekular - sekitar 1,000 Dalton jadi ianya sangat mudah diserap oleh bada. Mengandungi tujuh ramuan utama iaitu:

1) Sisik Ikan Merah - sumber kolagen premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

2) Biji Camellia japonica - terdiri daripada asid oleik, satu omelien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.Pfaffia - dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan Camellia japonica akan membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic (berperanan menghidrat tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

3) Elastin - memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

4) Vitamin B - metabolisma karbohidrat, protin dan lemak untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

5) Vitamin C - menggalakan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit.

6) Estrak KerangKerangan - Glucosamine ekstrak kekerangan penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7) Lactobacillus acidophilus - membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.




CARA PENGAMBILAN


Campur sahaja dengan apa saja jenis minuman. Dengan jus , air 3 in 1 atau lain-lain. Kolagen ni digalakkan ambil sebelum tidur sebab waktu malam waktu kulit kita bina semula. Tapi pastikan jarakkan masa dalam 2-3jam jika ada ambil supplement yang lain.

1 kotal ada 15 sachets. Digalakkann ambil satu hari 1 sacet kolagen untuk kesan optimum. Tapi, boleh jugak ambil selang sehari untuk tahan sampai 30 hari. 






INGIN MENDAPATKAN PRODUK  INI DENGAN HARGA HEBAT??

Hubungi Saya :011 39757985 (whatsapp) 017 6148401 (sms/call)

| hafiza.hassan. - facebook 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Post a Comment