Tuesday 20 May 2014

Pegedar Shaklee Sah Anda

PENEGEDAR SAH SHAKLEE ANDA AREA KOTA BHARU KELANTAN

saya Nur Hafizah binti Hassan, pengedar sah Shaklee anda. Saya mengenali Shaklee melalui produk SET MENYUSU. Saya menjadi ibu pada usia 25 tahun. Seperti ibu-ibu lain, saya ingin memberikan yang terbaik untuk anak saya. Oleh timbul satu semangat yang sangat kuat untuk fully breastfeed anak saya. Macam-macam usaha saya lakukan bagi memastikan 'bekalan' makanan untuk anak saya cukup. Saya berkenalan dengan Shaklee ketika anak saya masuk 8 bulan. Masa ini haid saya sudah datang, jadi production saya down sangat. ALHAMDULILLAH ESP membantu saya. Dan saya berjaya menyusukan PENUH  anak saya sehingga 12 bulan, dan meneruskannya sehingga dua tahun..




Hubungi Saya :011 15764506 (sms/whatsapp) | hafiza.hassan. - facebook 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Post a Comment