Monday 26 May 2014

Cadangan Set Untuk Penjagaan Mata Anda

 Testimoni saya sendiri. Saya telah mengambil set ini bagi penjagaan mata saya. ALHAMDULILLAH saya dapat merasakan perubahanya dalam masa dua minggu!!

SEBELUM DUA MINGGU:>>
Rakan saya meminta saya menghantarnya ke stesen bas pada malam hari. Saya memang menpunyai masalah silau. Pada malam tu saya pakai kaca mata. (saya akan pakai mata jika memandu pada waktu malam). Tetapi pada malam itu saya rasakan tiada perubahan sebelum dan selepas memakai kaca mata. Maka terpaksalah saya memandu seperti kura-kiura. hihi

SELEPAS DUA MINGGU:..
Kebetulan stok Caratomax baru ada, saya memcubanya. Sebenarnaya set ini adalah cadangan dari rakan kakak saya. Beliau telah memcuba set ini dan mengamalkannya secara konsisiten selama tiga bulan, hasilnya beliau tidak perlu lagi memakai kaca mata!!

Kebetulan rakan saya meminta menghantarnya lagi ke stesen bas. Pada malam itu saya memakai kaca mata, saya berasa agak terkejut kerana keadaan tidak seperti lagi dua minggu lepas. Kaca mata saya 'berfungsi' kembali!! HANYA SELEPAS DUA MINGGU.. ALHAMDULILLAH!!.



  
CAROTOMAX
Carotomax Shaklee membantu mereka yang mengalami masalah penglihatan seperti rabun ataupun silau dari menjadi bertambah teruk. Carotomax adalah sumber karotenoid yang terbaik dalam membekalkan vitamin A kepada badan kita.

Jika dahulu ibu kerap menyuruh kita memakan lobak kerana mengatakan ia bagus untuk mata dan kulit.Cuma kadangkala kita tidak suka mengambilnya kerana tidak suka makan sayur-sayuran.Sifat tersebut akan terbawa-bawa sehingga ke alam dewasa. Baca di sini caratomax shaklee


  

VITALEA SHAKLEE
 
SIAPA YANG PERLUKAN??

  • Set ini boleh diambil oleh lelaki dan perempuan kerana ia berasaskan sumber dari alam semulajadi.
  • Mereka yang tidak mengamalkan diet seimbang terutama yang tidak suka makan buah buahan dan sayur sayuran
  • Mereka yang mengalami masalah berkaitan mata seperti rabun dan silau
  • Mereka yang mempunyai masalah kulit seperti parut dan mempunyai kesan parut yang teruk.



CARA PENGAMBILAN

 
Setiap botol CARATOMAX mengandungi 30 tablet sahaja,1 tablet carotomax mampu membekalkan sehingga 15mg karotenoid kepada badan kita. Sebji sehari.

VITA LEA sebiji sehari untuk melengkapkan keperluan nutrien harian anda.



INGIN MENDAPATKAN SET INI DENGAN HARGA                 HEBAT??

Hubungi Saya :011  39757985 (whatsapp) 017 6148401 (sms/call)

| hafiza.hassan. - facebook 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments:

Post a Comment